Handelsbetingelser

Kontaktinformation

E-mail: kontakt@bedstforborn.dk

Telefon: +45 93 93 41 41

Bestilling

Når du bestiller en ordre hos os bliver du bedt om at oplyse dit navn, din adresse og din email. Det er vi nødt til at modtage for at kunne afsende din ordre. Dine kortoplysninger bliver behandlet af vores indløser, Quick-Pay, og vil på intet tidspunkt være synlige i vores system. Bedst for Børn og Quick-Pay trækker aldrig pengene fra dit kort, inden at din ordre er blevet afsendt. Shopify vil dog altid reservere beløbet på din konto, indtil afsendelsen af ordren.

Ved bestilling vil du umiddelbart efter betalingen modtage en ordrebekræftelse på den e-mail, som du har brugt ved bestilling. Du vil også modtage en e-mail eller SMS ved afsendelse af din ordre.

OBS: I enkelte tilfælde kan ordrebekræftelsen ende i dit SPAM-filter. Vi beder dig tjekke dette, inden du kontakter os. Kan du stadig ikke finde den, så tøv dog ikke med at kontakte os!

Betaling

Vi bruger QuickPay til at tage imod din betaling. Vi modtager VISA/DANKORT, MASTERCARD, GOOGLE PAY, APPLE PAY, MAESTRO, PAYPAL og MOBILE PAY. Vi trækker aldrig pengene fra dit kort før at vi har afsendt din ordre!

Fragtmuligheder

Bedst for Børn bruger GLS til danske leveringer. Placerer du en ordre før kl. 16:00, vil vi gøre alt hvad der står i vores magt for at få din ordre afsendt på dagen. Er du bosat i Danmark, kan du derfor altid forvente at modtage din pakke indenfor en til tre dage. Alle ordrer bliver selvfølgelig afsendt med track and trace og dette vil du modtage på e-mail ganske automatisk.

Returnering

Skulle du fortryde dit køb hos os og ønske dine penge retur, vil vi bede dig om at leverer dine varer tilbage til os indenfor 14 dage efter modtagelse. Desuden vil vi bede dig om at leverer varerne tilbage i samme stand som du har modtaget dem. Det vil altså sige ubrugt! Hvis det kan lade sig gøre, vil vi også rigtigt gerne have at du sender din ordrebekræftelse fra pakken med retur. På den måde gør du det let for os hurtigt at behandle din returnering. Ønsker du at aflevere din vare fysisk på vores adresse, kan dette selvfølgelig også lade sig gøre.

Din pakke kan sendes retur til denne adresse:

Bedst for Børn
ALSIG Trading ApS
Skibdrætvej 9, 6000 Kolding
CVR: 42597384

Reklamation

Hvis du har modtaget en vare som er gået i stykker eller som noget andet er gået galt med i løbet af forsendelsen af produktet. Så har du 24 måneders reklamationsret. Vi vil dog bede dig om at gøre os opmærksom på situationen så hurtigt som muligt! Du har altid 14 dages ret til at returnere dine varer, såfremt at du fortryder dit køb og ikke har taget varene i brug. Vi håber at du vil gøre brug af dine 14 dage til at returnere, så vi modtager så få reklamationssager som muligt.

Har du lyst til at gøre brug af din reklamationsret, så skal du benytte en af overstående kontaktmuligheder og så vil vi hjælpe dig igennem processen.

Flere spørgsmål? Kontakt os endeligt!